Jul 18, 2010

i am a book, torn

tässä olisi sitten nyt tämä minun uusi blogini. tein uuden sen takia, että jollain tavalla halusin päästä noista vanhoista teksteistä eroon! tää blogi tulee kyllä olemaan aikalailla samanlainen kun tuo vanha blogikin. eli kirjotan juttuja ja postailen kuvia. siitä, että miten usein kirjoittelen, en lupaa mitään. oon nimittäin erittäin laiska ihminen joten, katsellaan nyt!

voisin tässä esitellä itseni uudelleen, kun vanhasta esittelystä on kuitenkin noin vuosi aikaa!

nimihän on siis linda, olen 16 ja melkein puoli-vuotias tytteli. asustelen vantaalla, mutta kohta myös porvoossa, jonne menen kouluun ja joudun siis muuttamaan sinne koulun omaan asuntolaan.

asioita joista pidän:
valokuvaaminen, kirjoittaminen (vaikka en sitä kovin usein harrastele), käsiin/ranteisiin piirtäminen (tällä hetkellä mustekala hihi), kaikenlaisesta musiikista, jäätelöstä, puhelimestani, tovereista ja sateesta. monesta muustakin asiasta toki!

asioita joista en pidä:
tämä liian kuuma sää, kalakeitto, kalasta muutenkaan, mun verhot, makkarakädet, minun hiukset, ä ää ää en keksi! kamalaa kun on kyllä niin paljon asioita joista en pidä mutta ei tuu yhtään mieleen ku niitä pitäs tähän kirjoitella! hitsi!

siinä oli siis jotenkin lyhyesti joitain asioita itsestäni. kirjoiteltuani pitempään blogia tuutte varmaan huomaamaan muitakin asioita. :-)

No comments:

Post a Comment