Sep 23, 2010

oh a girlfriend in a coma, i know, i know it's really serious

tällä viikolla päästiin jo kotiin tänään sillä huomenna on syysloma. vähän harmittaa että on vain päivän pituinen syysloma mutta kelpaa sekin! meillä on ollut aika rento viikko, sillä maanantaina oli vain joku yhteishengenparantamisjutskapäivä ja leikittiin vaan leikkejä yms.


tällä viikolla oon ollut kovin tylsistynyt ja oon kuvaillut ihan randomjuttuja. ollaan myös leikitty photoshopilla, niin oon yrittänyt muokkailla näitä jotenkin..

















        

4 comments:

  1. mitää meillä syys loma on vasta noin kolmen viikon päästä :D yää epistä !

    ReplyDelete
  2. natalia; hehe, niin, useimmilla on! saatiin myös eilen tietää että se on vain opettajien koulutuspäivän takia >:---( eli turha loma! tai sillein, ois voinu olla tää päivä vapaa ja sitte myöhemmin oikeesti loma!

    ReplyDelete
  3. sä kysyit multa siitä muokkauksesta, ja aattelin et kirjotan sen sulle täällä että näät mun vastauksen ihan heti! niin siis muokkaan mun kuvat netissä, picnik.com:issa, se on niin yksinkertasta et en tiiä saisinko siitä kauheen pitkää postausta :D mut kiitos hei kivoista kommenteista ja ihanaa kun ehdottelit! :)

    ReplyDelete
  4. veronika: kiitos tiedosta! eniten mietin kyllä vain sitä että kuinka muokkaat että kontrastia, valoa, värejä tms että miten paljon asettelet niitä mutta kiitos käynkin testaamassa picnikin vaikka itseltäni photoshop cs4kin koneelta löytyy!
    ja ole hyvä vain :)

    ReplyDelete