Jun 29, 2011

shut up and stay with me, stay with me or let go of my hand

moi!


meillä oli tänään tessan ja nellan kanssa pieni tyttöjen ilta. luonnollisesti syötiin, tehtiin todella maukkaat kasvonaamiot ja uitiin! ajattelinkin siis laittaa teille vähän kuvia meidän mukavasta illasta. mun mielestä tyttöjen pitäisi harrastella tämmöisiä vähän useammin, oli nimittäin tosi kivaa! tämä postaus on myös siitä erikoinen, että tässä on pari kuvaa minusta, mitä?!


we had a little girls night today with tessa and nella. naturally we ate, made very delicious face masks and swam! so i thought i'd put up some photos of our nice evening. i think girls should do this more often, cause it was a lot of fun! this post is also special, cause it has a few photos of me too, what?!



--


naamio itsetehty, ulkonäkö johtuu siis siitä. naamio sisältää siis maustamatonta jogurttia, banaania, omenaa,
 appelsiinia ja kaurahiutaleita. kaurahiutaleet siis koska naamio vaikutti hiukan löysältä.
mutta älkää antako naamion ulkonäön hämätä! tuli kyllä ihan pehmoinen iho.

pakollinen yhteiskuva meistä kolmesta ihanuudesta! minä eritoten..


4 comments:

  1. whaaaat kiva uima allas, kelpais mullekki tollanen!

    ReplyDelete
  2. mä haluun antaa mielihyvää jOO MOI LINDA :DD mua väsyttää

    ReplyDelete
  3. jannika: näin on, tessan uima-allas! kelpais kyllä mullekin, harmi ettei mun oo :--DD
    minä: hähäh tuu antaa mulle mielihyvää <3 moi, nuku hölmö.

    ReplyDelete
  4. okei mä nukun

    ReplyDelete