Jul 23, 2011

and i meant everything i said that night

(sorry, not translating this post. you can ask me if you want to know what something specific means, thanks!)


50 asiaa minusta
aattelin kirjottaa itsestäni kaikkea, mikä vaan tupsahtaa mieleen tätä tehdessä.
1. etunimeni on linda, toinen nimeni susanna
2. syntynyt 23.02.1994 8:06
3. asunut koko ikäni päiväkummussa, vantaalla.
4. mulla on 20- ja 23-vuotiaat isoveljet eikä me ikinä riidellä
5. äidinkieleni on ruotsi ja opiskelenkin siis ruotsiksi

6. osaan suomea ja ruotsia ihan yhtä heikosti
7. ajattelen paljon ja ajattelen usein englanniksi
8. en osaa mitään kouluun liittyviä juttuja suomeksi, joten mulle on välillä ihan äärettömän vaikeeta selittää jotain matikasta suomeksi kavereille
9. en itse koe olevani mitenkään kovin taiteellinen
10. itseasiassa kaikki mitä teen koulussa on aika ....

11. mun parhaat ystävät on senni, veera, laura ja nepu
12. mutta koen kaikki ystäväni aika hyviksi, koska en kovin montaa omista
13. vihaan urheilua ja olen aina vihannut
14. kuuntelen enimmäkseen indietyyppistä musiikkia
15. asuisin mieluummin ruotsissa kuin suomessa
16. olen tasan 162cm pitkä
17. lempivuodenaika on syksy, sen jälkeen listalla tulee kevät.
18. en pidä kesästä kovinkaan. loma on parasta, mutta kuumuus ja ötökät vie multa kaiken ilon kesästä.
19. inhokkivuodenaika on talvi
20. rakastan sadetta, sen ääniä ja mitä tunteita se mussa herättää

21. rakastan lämpimiä, vähän viileitä ja valoisia kesäöitä
22. rakastan valokuvaamista, vaikka en enään harrastakaan sitä kovin usein
23. rakastan syksyssä kaikkea; viileitä ilmoja, sadetta, vaatteita, lämmintä kaakaota, pimeneviä iltoja, mutta ei kuitenkaan pimene liian aikaisin
24. olen käynyt espanjassa kuusi kertaa
25. en ole koskaan käynyt serenassa tai puuhamaassa
26. en oikeastaan koskaan tunne mitään äärimmäistä onnellisuudentunnetta, mutta ilostun silti helposti pienistä jutuista
27. rakastan tehdä muita ihmisiä iloiseksi
28. ...lähettämällä esim. kirjeitä, kortteja tai piirrustuksia
29. pidän lukemisesta, mutta en silti harrasta sitä koskaan
30. mua harmittaa että mun runosuoni ei oo virrannut lähes ollenkaan vuoteen. kirjoittelin vuosi sitten aika paljonkin runoja, mutta nyt se on ihan unohtunut.

31. kesä 2008 oli paras kesä ikinä. mulla oli viisi parasta ystävää ja oltiin lähes joka päivä yhdessä, tehtiin tyhmiä videoita ja lisättiin ne irc-galleriaan.
32. haluaisin elämäni aikana käydä mahdollisimman monessa maassa
33. haluaisin isona perustaa kahvilan, jossa myydään itsetehtyjä leivonnaisia, kakkuja, pullia ja kaikkea kivaa. kaikki olisi halpaa ja hyvää ja siksi se olisikin tosi suosittu paikka.
34. koen periaatteessa graafisen alan mun alaksi, mutta samalla en. opiskelu on hauskaa, mutta en osaa kuvitella itseäni graafisena suunnittelijana. ajatus siitä työstä kuullostaa liian vaikealta.
35. olen omasta mielestäni muiden silmissä hyvin ärsyttävä ja se ärsyttää itseäni. en ollenkaan tiedä miten muut näkee mut ja ajattelen vain olevani ärsyttävä ja rasittava :l
36. veera ja laura on mulle tosi tärkeitä ystäviä ja ne on ollu mun tukena vuodesta 2009 lähtien ja arvostan molempien ystävyyttä tosi paljon ja olen iloinen että voidaan hengailla kolmistaankin
37. sennin ja nepun oon tuntenut 15 vuotta ja uskoisin, että tullaan aina olemaan ystäviä.
38. mun perhe on mulle tosi tärkeä ja en tiedä, mitä mulle kävis jos niille sattuisi jotain. välitän aidosti todella paljon mun isoveljistä ja myös vanhemmista. oon iloinen että ollaan kaikki hyvissä väleissä!
39. mulla on serkkuja skotlannissa, sukua löytyy myös kanadasta ja espanjasta. skotlantilaisia serkkuja pääsen onneksi näkemään pitkän tauon jälkeen taas ensi kesänä :-)
40. aion aikuisena asua jossain ihan toisessa maassa

41. oon kömpelö lapsi, satutan joka päivä vähintään varpaani kolauttamalla sen johonkin reunaan tms. vasen polvi mulla on vammautunut kaksi kertaa.
42. mulla on skolioosi, eli kieroutunut selkäranka. sen huomaa mun eri korkeudella olevista hartijoista.
43. mulla on myös lättäjalat
44. oikea hiusvärini on maantienharmaa
45. mua harmittaa että en ole joskus tutustunut joihinkin ihmisiin lopulta kunnolla, tai se että ollaan lakattu puhumasta joidenkin kanssa
46. odotan koulun alkamista siksi että saisin elämääni rytmin takaisin. nyt vaan löllötän enkä tee mitään, esim. urheillut en ole yli kuukauteen ja sen kyllä huomaa
47. haluaisin mennä jonnekin tosi kauniiseen paikkaan (järvimaisemalla varustettuna) valokuvailemaan ja jäädä sinne yöksi jonkun kivan kanssa, valvoa koko yö ja katsoa auringonnousua laiturilta
48. olen tosi kiinnostunut avaruudesta, luen ja katson joskus videoita jotka liittyy avaruuteen. onneksi jaan intresseni parin muun kanssa ;-)
49. jäätelö on mun suurinta herkkua, mä vaan rakastan sitä, aah!
50. mun lempiruoka on kiinalaiset wokkivihannekset ja jauheliha

2 comments:

  1. toi sun ottama kuva on varmaa paras kuva, mika must on koskaa otettu ! ma niiiiiin rakastan sita :D

    ReplyDelete
  2. niin ja eka et tykännyt siitä ollenkaan!! se on just ihana! ja kiitos :-)

    ReplyDelete