Oct 21, 2011

i know inside of me, sooner or later we're gonna be free

mulla tuli joku tarve piirtää ja tehä muita graafisia juttuja tai jotain. olkaa hyvät. näätte mahtavat piirrustustaitoni. mulla on mun oma tyyli, jotkut teistä ehkä tykkää ja jotkut taas ei.
ps tästä hieman uudistuneesta ulkoasusta: valitettavasti en ole jaksanut suurentaa vielä läheskään kaikkien postauksien kuvia, joten jos selaatte vanhempia postauksia, näyttää vähän tyhmältä.

i had some kind of need to draw and make other graphic design/whatever stuff. here you go. look at my great drawing skills. i have my personal style, some of you may like it, some not.
ps about my new layout: i'm sorry, i haven't enlarged all the posts photos yet, so if you go to older posts, it will look a little stupid. i'll try to get it done quickly.




chromeo - j'ai claque la porte

6 comments:

  1. huihuihui ootko oikeasti tehnyt noi kaikki ite? mitäää. ihan super hienoja mahtavia vau! varsinkin noi vikat ötökät tossa aaw! :3

    ReplyDelete
  2. lare: nojooo vaan sullekin hönö!
    minja: tottakai olen, en mä laittaisi tänne muiden juttuja haha! :--) kiitos todella todella paljon kehuista, arvostan! ja kiva jos tykkäät! ♥

    ReplyDelete
  3. i love your style of drawing!

    ReplyDelete
  4. awww thank you so so much jenny! :--) i'm glad you like it!!

    ReplyDelete
  5. pfft no jos sä haluut niin okei :-D jaja kiitti! :-) säkin oot kans nätskä! c:

    ReplyDelete