Oct 15, 2011

i'm not asking for much, just a little bit of clarity with us


sorry guys this was a challenge so this post is only in finnish! :( i'll post something new probably tomorrow with a translation!

1. kiitä tunnustuksen antajaa:
kiitosta lähtee ellalle!
2. anna tunnustus kahdeksalle bloggaajalle:
3. ilmoita näille kahdeksalle tunnustuksesta.
laitan kommenttia blogeihin!
4. kerro kahdeksan satunnaista asiaa itsestäsi.

(mä nyt kerron tässä todellakin ihan satunnaisia juttuja, kun en oikein keksinyt mitään vaikka ajattelinkin tätä monta päivää)
1. olen sukua ellen jokikunnakselle
2. mulla oli pienenä siniset silmät, mutta nykyään mun silmät on lähempänä oliivinvihreää (tai jotain vastaavaa)

3. tulin juuri tukholmasta, mua väsyttää ja haluaisin asua paljon mieluummin ruotsissa kun suomessa. tukholma on vaan aivan mielettömän ihana kaupunki.
4. jännitän ihan kaikkea. jännitän esimerkiksi sitäkin, jos joku tulee istumaan mun viereen bussissa. mietin paniikissa koko matkan että mitä sanon kun jään pois. jännitän paljon muitakin asioita!

5. otin itseäni niskasta kiinni ja hain työssäoppimispaikkaa jo yhdestä paikasta. kysyin myös kaverin isältä, jos niille pääsisi.
6. kirjoitan nykyään päiväkirjaa ja pyrin piirtämään jokaiseen tekstiin myös jotain. haluan, että mun päiväkirja näyttää kivalta, joten tulevaisuudessa voin iloita lukiessani sitä.

7. rakastan kit kattia ja raahasin sitä nyt taas laivalta ♥
8. mulla on inspiraatio ja motivaatio ihan nollissa. koulussa mietin kokoajan uusia ideoita tehtävien tekemistä varten, mutta pää lyö tyhjää. kesti monta päivää keksiä mitä teen ja yleensä siinä kestää siis vaan ihan pari tuntia. tämä jakso on muutenkin ihan kamala!

postailen huomenna tukholman reissustani koska nyt tulee jo pian kiire lähteä viettämään sennin 18-vuotis synttäreitä!


chromeo - fancy footwork


chromeo - grow up

No comments:

Post a Comment