Dec 26, 2012

sitting on a train of hope and joy

joulu on ohi, mutta oli kaikinpuolin ihan kiva ja tunnelmallinen joulu. mulla on ikävä mun rakasta, mutta huomenna mä istun junassa matkalla kuopioon, mukanani liza marklundin kirja. ulkona on kylmä ja paljon lunta, mutta mä olen aika onnellinen. nähdään viimeistään ensi vuonna!

christmas is over, but it was a nice christmas. i miss my honey, but tomorrow i'm sitting on a train to kuopio and i'm taking a book by liza marklund with me. it's cold and very snowy outside, but i'm kind of happy. see you next year (probably not before that)!

mun huone / my room



joululahjani: fjällräven kånken reppu, sonjan tekemä kaulahuivi,
50mm linssi kameraan, kynttilöitä, body shopin lahjapaketti ja rahaa.
what i got for christmas: fjällräven backpack, sonja made me a scarf,
50mm lens for my camera,candles, body shop's gift box and money.







67 cm's of snow and i shit you not



No comments:

Post a Comment