Aug 15, 2013

49 days

herra jestas, mä kirjoitin tän jo 12.7, mutta näköjään lähetys epäonnistui. no laitan sen nyt sellaisenaan: mulla alkaa maanantaina työt, enkä tiedä milloin pääsen seuraavan kerran lomalle. mä olen päättänyt muuttaa mun tyttöystäväni kanssa yhteen. me saatiin ihan unelmakämppä enkä jaksa odottaa muuttoa! tää kesä on ollut liian kuuma ja oikeestaan tavallaan jo odotan syksyä kera villapaitojen. tässä muutama instagramkuvanen! 
nyt: tosiaan, aloitin työt 15.7 ja nyt on 5 viikkoa takana, jotenkin ei tunnu yhtään oudolta olla töissä koulun sijasta. hassua. PS pahoittelen eri fonttia, sitä ei voi muuttaa kun kirjoittelee kännykästä.

omg i wrote this already on the 12th of july, but apparently blogger failed to post it. so i'm gonna publish it now as it was: i'm starting to work on monday and i don't know when i'll have vacation again. i have decided to move in with my girlfriend, we got a appartment that's a real dream and i can't wait to move in there! this summer has been too hot and i'm actually kind of waiting for autumn. here's a few instagram photos!
now: yes so i started working on the 15th of july and have been there for 5 weeks now, somehow it doesn't feel weird to be working instead of being in school. i thought it would feel odd.
 PS i'm sorry for the different font, you can't change it when posting from your phone.







No comments:

Post a Comment